Vrede en Harmonie Zorg
Hoofdkantoor:
Laan van Waalhaven 96
2497 GP Den Haag
Klachtenprocedure
Ons streven is om bij iedere cliënt kwalitatief goede zorg te leveren. Het kan gebeuren dat u toch niet helemaal tevreden bent over de geleverde zorg. U kunt dit natuurlijk eerst met uw zorgverlener opnemen. Komt u er samen niet uit of wilt u de klacht rechtstreeks met ons bespeken? Wij staan in dat geval klaar voor u om tot een gewenste oplossing te komen. U kunt uw klacht dan schriftelijk indienen via onderstaand adres.
Postadres:
Vrede en Harmonie Thuiszorg
t.a.v. klachtenfunctionaris
Laan van Waalhaven 96
2511CB Den Haag
Onafhankelijk geschillencommissie
Als u van mening bent dat de leiding van Vrede en Harmonie Thuiszorg uw klacht niet naar behoren heeft afgehandeld, kunt u uw klacht bij de onafhankelijke geschillencommissie voorleggen.
Postadres:
Klachtenportal Zorg
Westerstraat 117
1601AD Enkhuizen
Email: info@klachtenportaakzorg.nl
Website: www.klachtenportaalzorg.nl